Πρωτοβουλία διάδοσης της δημιουργικότητας

Με αφορμή τη συνεχιζόμενη ύφεση, 50 από τους κορυφαίους Έλληνες δημιουργούς οπτικής επικοινωνίας, με περισσότερες από 1.240 διεθνείς και εθνικές διακρίσεις, συμμετέχουν για πρώτη φορά σε μια κοινή έκθεση/event με στόχο να μεταφέρουν το μήνυμα της δημιουργικότητας σε ολόκληρο τον κόσμο.

Γνωστά ονόματα της ελληνικής σκηνής design, όπως οι Beetroot, Designers United, Charis Tsevis, K2 design, Nomint, Π6, Kanella, Chris Trivizas design, Δημήτρης Αρβανίτης, Polka dot, Sereal designers, DKD, 2yolk, Bob Studio και πολλοί άλλοι συμμετέχουν σε μια κοινή προσπάθεια έκφρασης, προβληματισμού και αποτύπωσης της Ελλάδας την περίοδο της κρίσης.
 
Το project «Crisis is a Greek word» υλοποιεί η ομάδα Susurrus που δημιουργήθηκε για αυτό το σκοπό και αποτελείται κυρίως από σχεδιαστές. Πρώτος σταθμός της παγκόσμιας περιοδείας της έκθεσης στις 13 Μαρτίου είναι η Σμύρνη της Τουρκίας. Περισσότερες πληροφορίες στη διεύθυνση www.crisisword.gr