Tα νέα δεδομένα συζητήθηκαν στο συνέδριο TV Conference που διοργάνωσε το Marketing Week

Την ανάγκη ριζικής αναδιάρθρωσης του μοντέλου λειτουργίας της τηλεόρασης -αναδιάρθρωση που θα πρέπει να αφορά και στην εμπορική της πολιτική- επισήμαναν οι σύνεδροι του TV Conference, το οποίο διοργάνωσε την Παρασκευή 12 Νοεμβρίου στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία το Marketing Week, με την υποστήριξη της ΕΔΕΕ και του ΣΔΕ. Σε μια κατάμεστη αίθουσα, ανώτεροι και ανώτατοι εκπρόσωποι καναλιών, media specialist agencies, διαφημιστικών εταιρειών και διαφημιζόμενων, αναζήτησαν τις βασικές παραμέτρους λειτουργίας που πρέπει πλέον να έχει η τηλεοπτική αγορά, στο πλαίσιο των νέων συνθηκών που έχει δημιουργήσει η οικονομική κρίση.

Σε αυτό το νέον περιβάλλον η εκλογίκευση λειτουργικού κόστους, η ευέλικτη εμπορική πολιτική, η αναθεώρηση των τηλεοπτικών προγραμμάτων, αλλά και η δημιουργία ενός νέου μοντέλου πληρωμών είναι απολύτως απαραίτητα στοιχεία για τη σταθερότητα. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των συμμετεχόντων, η αγορά για να φθάσει στα επίπεδα του 2007 θα πρέπει να περιμένει τουλάχιστον δέκα χρόνια, με ό, τι μπορεί αυτό να συνεπάγεται.

Η ελληνική και διεθνής εμπειρία από κορυφαία στελέχη της αγοράς. Το συνέδριο άνοιξε με χαιρετισμό του Γρηγόρη Αντωνιάδη, Προέδρου του ΣΔΕ, του Ντίνου Ανδριανόπουλου, Γενικού Γραμματέα ΔΣ της ΕΔΕΕ, αλλά και του Κωνσταντίνου Καμάρα, Αντιπροέδρου της 24 Media, ο οποίος ήταν και ο Προεδρεύων του συνεδρίου. Όσον αφορά στους ξένους ομιλητές, οι σύνεδροι είχαν την ευκαιρία να ακούσουν την εμπειρία συναδέλφων τους από άλλες ευρωπαϊκές χώρες, όπως της Mary Kyriakidi του ΒΒC, του Matt O’Grady της The Nielsen Company, του Eric Cremer του Dailymotion, αλλά και του Michael Westhoven, πρώην αντιπροέδρου του γερμανικού Fox. Πολύ ενδιαφέρουσα η συζήτηση μεταξύ του Κάρολου Αλκαλάι, Γενικού Διευθυντή του Star Channel και του Alexander Holland, Chief Operating Officer του ANT1 Group.

To συνέδριο έκλεισε με ένα άκρως ενδιαφέρον panel, στο οποίο συμμετείχαν κανάλια, διαφημιστές και διαφημιζόμενοι, προσπαθώντας να αποσαφηνίσουν τα νέα δομικά στοιχεία της αγοράς, που δημιουργεί η οικονομική κρίση. Στο panel συμμετείχαν εκτός από τους Σπύρο Ζαβιτσάνο και Γιώργο Ζαλοκώστα, οι Ζαφείρης Χαραλαμπίδης, Commercial Director του Mega, Νανή Τράκα, Commercial Director του ΑΝΤ1 TV, Ζοζέφ Μεζάν, Communications Director της Wind, Τάσος Μιχαλάκης, CEO της Tempo OMD Hellas και Δήμητρα Μάστορη Managing Director της Oxygen Media. Χορηγοί ήταν οι εταιρείες Adstream, Cisco και DailyMotion, ενώ research partner ήταν η Nielsen.