Η KPMG πραγματοποίησε και φέτος – για πέμπτη συνεχή χρονιά- τη δράση της με τίτλο «Back to School», με αφορμή τη Διεθνή Ημέρα για την Εξάλειψη του Αναλφαβητισμού. Στο πλαίσιο αυτό και με την έναρξη του νέου σχολικού έτους, οι εργαζόμενοι της εταιρείας συνέλεξαν νέα σχολικά είδη για τα παιδιά ηλικίας από 18 μηνών έως 7 ετών, τα οποία βρίσκονται στα τμήματα πρώιμης παρέμβασης της ΕΛΕΠΑΠ στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.

Φέτος, λόγω της πανδημίας του Covid-19, ήταν η μοναδική φορά, όπως αναφέρει εταιρεία, κατά την οποία αναβλήθηκε η προγραμματισμένη επίσκεψη εκπροσώπων της εταιρείας. Η δράση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του τέταρτου στόχου βιώσιμης ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών, σχετικά με τη διασφάλιση ποιοτικής εκπαίδευσης και στο πλαίσιο των ενεργειών που πραγματοποιεί διεθνώς για την καταπολέμηση του παιδικού αναλφαβητισμού, από το KPMG’s Family for Literacy (KFFL).