Τις Παγκόσμιες Ημέρες Καφέ και Ζώων γιόρτασε η Κωτσόβολος, υλοποιώντας σειρά ενεργειών. Συγκεκριμένα, για την Παγκόσμια Ημέρα Καφέ, την 1η Οκτωβρίου, υλοποίησε 13 videos με πρωταγωνιστή τον coffee expert, Θανάση Νικόλη, Roasting Consultant Hellenic Barista Champion 2013, ένα live στο κατάστημά της στο River West σε συνεργασία με τη Philips και ένα επεισόδιο «Tech Top 5» με θέμα τον καφέ, ενώ συνεργάστηκε με τη Youth αστρολόγο, Αγγελική Μανουσάκη και τέσσερις influencers, προσφέροντας σε έναν εργαζόμενο της εταιρείας, από όσους μπήκαν στην tailor-made landing page, τους καφέδες της χρονιάς σε συνεργασία με τα Coffee Island.

Για την Παγκόσμια Ημέρα Ζώων, στις 4 Οκτωβρίου, η εταιρεία προέβαλε, μέσα από τις οθόνες των καταστημάτων της, τις αγγελίες του φορέα Dogs’ Voice, δημιούργησε video, προτρέποντας το κοινό να επισκεφθεί τα καταστήματά της στην περίπτωση που θα ήθελε να αποκτήσει κατοικίδιο, ενώ συνεργάστηκε σχετικά με τη Δανάη Μπάρκα, την Purina και την Black+Decker.