Η Koolmetrix, έχοντας ως γνώμονα την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών performance marketing, εισέρχεται και στο κανάλι του TikTok, παρέχοντας στους πελάτες της περισσότερες επιλογές προβολής. «Μέσα από το TikTok θέλουμε να ενθαρρύνουμε τα brands να αποκαλύψουν την πιο δημιουργική πλευρά τους και να προσεγγίσουν το νεότερο ηλικιακά κοινό.

Τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να ξεκινήσουν εφόσον θέλουν να ξεχωρίσουν και να υιοθετήσουν τα νέα trends της αγοράς, καθώς τα TikTok ads δεν έχουν αξιοποιηθεί ακόμη από την πλειονότητα των επιχειρήσεων στην ελληνική αγορά», δηλώνει ο Νίκος Κωστρόγλου, Partner της Koolmetrix. Το TikTok αποτελεί έναν νέο τρόπο σύνδεσης και αλληλεπίδρασης με τους χρήστες μέσα από storytelling και native περιεχόμενο, ενώ υπόσχεται διαφημιστική προβολή με εξαιρετικά αποτελέσματα και μεγιστοποίηση του ROAS.