Η Koolmetrix παρουσιάζει το Shoply, μια νέα υπηρεσία που απευθύνεται σε e-shops που στοχεύουν να αυξήσουν την απόδοση των προϊοντικών διαφημίσεων τους. Το βασικό πακέτο του Shoply που παρέχεται δωρεάν σε όλους τους διαφημιζόμενους, δίνει άμεσα πρόσβαση στο CSS (Comparison Shopping Service) με το όφελος για τους διαφημιζόμενους να είναι έως και 20% στο CPC (cost per click) των προϊοντικών διαφημίσεων που τρέχουν μέσω Google Shopping και Google Performance Max καμπανιών.
Παράλληλα, το Shoply διαθέτει επιπλέον υπηρεσίες, όπως το Smart Segmentation, το οποίο αξιοποιώντας πολλαπλές παραμέτρους και signals από διαφορετικές πηγές (Google & Meta ads, Google Analytics, Price Competitiveness) δημιουργεί «έξυπνα» προϊοντικά υποσύνολα για τις διαφημίσεις Google και Meta, αξιοποιώντας τεχνολογία και στατιστικά μοντέλα που έχει αναπτύξει εσωτερικά η Koolmetrix.
Η αυτόματη βελτιστοποίηση των τίτλων των προϊόντων (Product Τitle Optimization) είναι μια ακόμα από τις επιπλέον δυνατότητες που προσφέρει η συγκεκριμένη υπηρεσία. Ο Αλέξανδρος Σακελλαρίου, Partner και co-founder της Koolmetrix, δήλωσε μεταξύ άλλων: «Οι πλατφόρμες διαφημίσεων συνεχώς αφαιρούν δυνατότητες και επιλογές targeting από τους χρήστες, προχωρώντας σε μια “black box” λογική συγχώνευσης και αυτοματοποίησης.
Το Shoply έρχεται να δώσει μεγαλύτερο έλεγχο σε προϊοντικές καμπάνιες όπως Google Shopping, Performance Max, Meta Advantage+ Shopping, αφού επιλέγει και ομαδοποιεί με “έξυπνο” τρόπο τα προϊόντα που θα προωθηθούν μέσω αυτών των καμπανιών, συνδυάζοντας και αξιολογώντας πολλαπλά δεδομένα».