Η Knorr συμμετείχε ως χορηγός του Ecotrophelia 2021, του ετήσιου διαγωνισμού που στοχεύει στη δημιουργία νέων οικολογικών και καινοτόμων προϊόντων διατροφής. Ο διαγωνισμός προκηρύχθηκε και φέτος, για 11η φορά, από τον Σύνδεσμο Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων.

Οι υποψήφιοι καλούνται να ετοιμάσουν ένα τελικό προϊόν, τρόφιμο ή ποτό, το οποίο να εμπεριέχει στοιχεία οικολογικής καινοτομίας. Το αποτέλεσμα τίθεται σε γευστική δοκιμή σε εθνικό επίπεδο, ενώ στη συνέχεια οι νικητές από κάθε χώρα συμμετέχουν στον αντίστοιχο ευρωπαϊκό διαγωνισμό.

«Η Knorr βρίσκεται σε διαρκή αναζήτηση καινοτομιών στον χώρο των τροφίμων, ενώ έχει δεσμευτεί να στηρίζει νέες ιδέες και προϊόντα, καθώς και να διερευνά τις προοπτικές και τις εξελίξεις που ανοίγουν νέους δρόμους προς την κατεύθυνση μιας καθημερινής διατροφής που να σέβεται και να τιμά το ανθρώπινο σώμα και τον πλανήτη», δήλωσε ο Δημήτρης Σερίφης, Marketing Manager Τροφίμων της Ελαΐς-Unilever Hellas.