Με τηλεοπτικό σποτ συστήνεται στο τηλεοπτικό κοινό το Betadine Gargle Mouthwash, το οποίο φέρει την υπογραφή της KLCS. Σκοπός της επικοινωνίας, τόσο σε καταχωρήσεις, όσο και σε υλικά POS στα φαρμακεία, είναι, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, να παρουσιαστεί η αποτελεσματικότητά του ενάντια σε ιούς, βακτήρια και μύκητες. Όπως σημειώνει η Κατερίνα Λαδοπούλου, επικεφαλής του έργου, «θέλω να ευχαριστήσω θερμά όλη της ομάδα των συνεργατών μου, καθώς, επίσης, και τους ανθρώπους της Lavipharm για την άψογη συνεργασία μας, κάτι που οδήγησε ξεκάθαρα σε ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα».