Στο ταχύτερα αναπτυσσόμενο μέσο marketing εξελίσσεται η διαφήμιση στον κινηματογράφο, ξεπερνώντας ακόμα και το digital, για πρώτη φορά τις τελευταίες 2 δεκαετίες.

Η ψηφιακή διαφήμιση αναμένεται να αναπτυχθεί κατά 10% παγκοσμίως την επόμενη χρονιά, καταγράφοντας έτσι το χαμηλότερο ποσοστό από το 2001, σύμφωνα με έρευνα της Zenith. Αντίθετα, το cinema ad προβλέπεται ότι θα εκτιναχθεί κατά πάνω από 12%. Η τάση αυτή εγγράφεται εν μέρει στο πλαίσιο των προβληματισμών για τα ψηφιακά σκάνδαλα, με τα brands να αναζητούν λιγότερο «ριψοκίνδυνες» επιλογές στρεφόμενα στα παραδοσιακά Μέσα όπως ο κινηματογράφος και το outdoor.

Μεγάλοι διαφημιζόμενοι, όπως η Unilever και η P&G, έχουν επανειλημμένως εκφράσει τέτοιου είδους ανησυχίες, ασκώντας πιέσεις στις ψηφιακές πλατφόρμες για περισσότερη διαφάνεια και ασφάλεια. Την ίδια στιγμή, η κινηματογραφική βιομηχανία διεθνώς αναβιώνει, χάρη στις εντεινόμενες επενδύσεις στον χώρο, με χαρακτηριστικό το παράδειγμα της Μ. Βρετανίας όπου η προσέλευση το 2018 έφτασε στα υψηλότερα επίπεδα από το 1970.
(Πηγή: Marketingweek.com)