Μετά από spec στο οποίο συμμετείχαν 4 διαφημιστικές εταιρείες

To concept της καμπάνιας βασίζεται σε μια εξωτερική ιδιαιτερότητα της συγκεκριμένης ποικιλίας, τη ρίγα, που ουσιαστικά παραπέμπει στην ιδιαίτερη γευστικότητα των μήλων Kiku Hellas. Η καμπάνια, η οποία αφορά στην ετήσια διαφημιστική προβολή της Kiku Hellas, περιλαμβάνει τη δημιουργία τηλεοπτικού και ραδιοφωνικού σποτ, έντυπων καταχωρίσεων, internet, καθώς και ποικίλες προωθητικές ενέργειες. Στο spec συμμετείχαν 4 διαφημιστικές εταιρείες.