Θέτει σε εφαρμογή τη μακροπρόθεσμη στρατηγική «Plan S»

Η Kia ανακοίνωσε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τους νέους στόχους και τις φιλοδοξίες της για το μέλλον κατά τη διάρκεια ψηφιακής εκδήλωσης. Υποστηριζόμενη από το νέο κύριο σλόγκαν, «Movement that inspires», η Kia αποκαλύπτει νέα στοιχεία μιας στρατηγικής που θα της επιτρέψει να ξεπεράσει την κατασκευή οχημάτων για να δημιουργήσει βιώσιμες λύσεις κινητικότητας για τους πελάτες. Σηματοδοτώντας την απομάκρυνση της μάρκας από το παραδοσιακό επιχειρηματικό της μοντέλο, η Kia ανακοίνωσε ένα νέο εταιρικό όνομα.

Αφαιρώντας το «Motors» από της επωνυμία της, η Kia θα επεκταθεί σε νέους και αναδυόμενους επιχειρηματικούς τομείς, δημιουργώντας προϊόντα και υπηρεσίες κινητικότητας για τη βελτίωση της καθημερινής ζωής των πελατών. Ενδεικτικά, ένας από τους στρατηγικούς στόχους του «Plan S» είναι η δέσμευση της Kia να διαφοροποιήσει τις δραστηριότητές της για να προσφέρει φιλικές προς το περιβάλλον υπηρεσίες κινητικότητας, με επίκεντρο την ηλεκτροκίνηση και την αυτόνομη οδήγηση σε μεγάλα, παγκόσμια αστικά κέντρα.