Για μια ακόμη φορά, μετά την εισβολή στο Καπιτώλιο, τα brands καλούνται να αποφασίσουν τη στάση που θα τηρήσουν: της σιωπής ή της ανοιχτής τοποθέτησης. Αρκετές εταιρείες και ad agencies έπαυσαν τις marketing ενέργειές τους και τη social media δραστηριότητά τους. Τα Ben & Jerry’s ζήτησαν την παραπομπή του Donald Trump, ενώ brands, όπως τα Coca-Cola, Chevron, Seventh Generation και Axe, προχώρησαν σε δηλώσεις, μέσω των CEOs τους, και social media εταιρείες διέγραψαν τον Donald Trump από τις πλατφόρμες τους.

Από την πλευρά τους, οι καταναλωτές, τόσο Δημοκράτες, όσο και Ρεπουμπλικάνοι, σύμφωνα με νέα έρευνα της Morning Consult και του Politico, είναι πιθανότερο να προτιμήσουν εταιρείες που αντιτέθηκαν στην εισβολή. Σχεδόν ένας στους δύο συμμετέχοντες δήλωσαν ότι προτιμούν περισσότερο τις εταιρείες που καταδίκασαν την επίθεση, εκ των οποίων 40% περιέγραψαν τον εαυτό τους ως Δημοκράτες και το 34% ως Ρεπουμπλικάνους. Η έρευνα αποκάλυψε, επίσης, ότι το 43% των καταναλωτών θα προτιμήσουν για τις αγορές τους brands τα οποία παίρνουν θέση για το γεγονός, ενώ μόλις 25% δηλώνουν ότι η στάση που τηρούν οι εταιρείες δεν έχουν επίδραση στις αγοραστικές τους συνήθειες.

(Πηγή: AdAge)