Σύμφωνα με το φετινό Eurobest Festival

(ΛΟΝΔΙΝΟ)  Όπως ανέφερε ο Philip Thomas, CEO του Φεστιβάλ, «η Kandia Dulce πήρε μεγάλο ρίσκο και ήταν πολύ γενναία η απόφασή τους να επαναλανσάρουν με αυτόν τον τρόπο τη σοκολάτα Rom. Όχι μόνο κατάφεραν να ξεπεράσουν κάθε προσδοκία, τονώνοντας τόσο την αναγνωρισιμότητα του brand όσο και τις πωλήσεις του, αλλά πέτυχαν να συσπειρώσουν ένα ολόκληρο έθνος. Είναι υπέροχο να βλέπεις ένα παραδοσιακό brand να προκαλεί τους καταναλωτές με τόσο ευφάνταστο τρόπο».

Η καμπάνια της McCann Erickson Bucharest έχει ήδη αποσπάσει, μεταξύ άλλων, δύο Grand Prix στο Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών και ένα Grand Prix στο Golden Drum, ενώ αναμένεται να γυρίσει με γεμάτες βαλίτσες και από τη Λισαβώνα. Αξίζει να σημειωθεί ότι το ελληνικό κοινό είχε την ευκαιρία να την παρακολουθήσει προτού σαρώσει τα βραβεία, τον περασμένο Μάιο, στο πλαίσιο του συνεδρίου Athens Creativity Conference.