Τη θέση του Head of Affiliate Marketing and Media Buying στην Kaizen Gaming αναλαμβάνει ο Claus Jansson. Συγκεκριμένα, η GameTech εταιρεία ενδυναμώνει τη διοικητική της σύνθεση στο πλαίσιο της υλοποίησης του στρατηγικού πλάνου του ομίλου για την ανάπτυξη των brands Stoiximan και Betano και στις έξι αγορές που δραστηριοποιείται. Η ένταξη του Jansson στο ανθρώπινο δυναμικό του ομίλου αποσκοπεί στην περαιτέρω ενδυνάμωση του νευραλγικού τομέα του Affiliate Marketing με την ανάπτυξη και εφαρμογή καινοτόμων στρατηγικών συνεργασίας και τη δημιουργία παγκόσμιας στρατηγικής Affiliate Marketing και Media Buying, ενώ θα αναφέρεται στον Πάνο Κωνσταντόπουλο, CMO της Kaizen Gaming. Ο Claus Jansson έχει διατελέσει εμπορικός διευθυντής της Better Collective, ενός από τους μεγαλύτερους μιντιακούς ομίλους στον κλάδο των τυχερών παιγνίων.
O Πάνος Κωνσταντόπουλος, CMO της Kaizen Gaming σημείωσε: «Καλωσορίζουμε τον Claus στην οικογένεια της Kaizen Gaming. Είναι χαρά μας που η φήμη και το μέγεθος της Κaizen Gaming έχουν αναπτυχθεί σε βαθμό που να μπορούμε να προσελκύουμε στελέχη από τη διεθνή αγορά. Είμαι βέβαιος ότι ο Claus θα καταφέρει να αναδείξει τη δυναμική, τον χαρακτήρα και τις αξίες του ομίλου, αναπτύσσοντας νέες ιδέες και ενισχύοντας περαιτέρω την εξωστρέφειά των brands, αλλά και την εταιρική μας εικόνα σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιούμαστε».