Πρόκειται για την τελευταία κατηγορία της διοργάνωσης που ανακοινώνεται, η οποία αφορά την ανάδειξη της νέας γενιάς αποτελεσματικού marketing. H νικήτρια καμπάνια, «The Trash Isles», έθεσε τον αντίκτυπο της μόλυνσης των ωκεανών από πλαστικό στην παγκόσμια ατζέντα, μετατρέποντας μια περιοχή στον Ειρηνικό γεμάτη σκουπίδια με έκταση ίση με μια χώρα, στο 196ο έθνος στον κόσμο, αναγνωρισμένο από τα Ηνωμένα Έθνη.

Η εκστρατεία έφτασε σε περισσότερα από μισό δισεκατομμύριο άτομα και 193 χώρες σε συμβούλιο του ΟΗΕ ζήτησαν να ληφθούν μέτρα για την καταπολέμηση της κρίσης. Εκτός από το Grand Prix, η επιτροπή της απένειμε τέσσερα Gold, τέσσερα Silver και πέντε Bronze βραβεία, μαζί με δύο ακόμη ειδικές διακρίσεις. Η AMV BBDO κέρδισε επίσης Gold και το Long-Term Idea Award για το Whiskas.

Το ιαπωνικό I&SBBDO Group και η KOO-KI έφυγαν με το χρυσό και το Smart Spender Award με μια καμπάνια για τη Hiroshima Tourism, ενώ στο ψηλότερο βάθρο ανέβηκε και η McCann Tunis για την Orange Tunisia. Χρυσό και για το FP7/CAI, Part of McCann Worldgroup, για το Nescafé της Nestlé.