Επελέγη από το US. Corp. for Travel Promotion

(ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ)  Η ανάθεση έγινε έπειτα από spec, στην τελική φάση του οποίου συμμετείχαν επίσης η Ogilvy NY και η DDB NY. Όπως ανέφερε ο Jim Evans, CEO του πελάτη, «το παγκόσμιο δίκτυο της JTW είναι μοναδικό. Επέδειξαν εντυπωσιακή στρατηγική γνώση και ειλικρινές πάθος για την αποστολή μας».

Διευκρίνισε δε ότι το budget που θα δοθεί αγγίζει τα 200 εκατ. δολάρια, ενώ βασικός στόχος της νέας επικοινωνιακής πολιτικής θα είναι βεβαίως να προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες από χώρες όπως η Βραζιλία, η Ρωσία, η Ινδία και η Κίνα.