Την θέση αναλαμβάνει ο Matt Eastwood

(ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ) Σε δήλωσή του, ο Martinez χαρακτήρισε τον Eastwood ως «ένα πρόσωπο που το σέβονται οι πελάτες του και γνωρίζει πώς να χτίζει ένα διεθνές brand». Να σημειωθεί εδώ ότι, στους διεθνείς πελάτες της JWT περιλαμβάνονται και οι Unilever, Shell, Rolex και Johnson & Johnson. Ο τελευταίος CCO της JWT αποχώρησε το 2009, και από τότε τους παγκόσμιους λογαριασμούς χειρίζονταν τοπικά creative στελέχη. Την θέση του Eastwood στην DDB θα καλύψει προσωρινά ο Amir Kassaei, global CCO της DDB, ενώ αναζητείται ανάδοχος της θέσης και εντός και εκτός της εταιρείας.