Με πελάτη τη Mini

(ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ)  Αυτήν τη φορά, η πολυβραβευμένη καμπάνια θα μεταφερθεί στο Τόκιο. Η ιδέα είναι η ίδια: Χρησιμοποίησε το κινητό σου για να «πιάσεις» ένα εικονικό Mini και μετά τρέξε όσο πιο γρήγορα μπορείς μακριά από την τροχιά του, ώστε να μην επιτρέψεις σε κάποιον άλλο συμμετέχοντα να το «κλέψει».

Αυτός που θα καταφέρει να το κρατήσει στην κατοχή του μέχρι τη λήξη του παιχνιδιού, θα κερδίσει ένα Mini Coupe. Ποια είναι, λοιπόν, η διαφορά; Ότι το «κυνηγητό» θα γίνει σε έκταση 32 φορές μεγαλύτερη και ότι θα έχουν δικαίωμα συμμετοχής τόσο οι κάτοχοι iPhone όσο και σε κινητά με Android. Έτσι, οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο για πάνω από 100.000 παίκτες, όταν στη Στοκχόλμη είχαν δώσει το «παρών» 11.000.