Υπό την επίβλεψη της MediaLink 

Η JP Morgan Chase διεξάγει διαγωνισμό για την ανάθεση του global media λογαριασμού της. Η απόφαση έρχεται σε συνέχεια των εσωτερικών αλλαγών στις υψηλές βαθμίδες της εταιρείας, με την προαγωγή της Leslie Gillin σε ρόλο Chief Marketing Officer στην αρχή της χρονιάς.

Την επίβλεψη του review θα έχει η MediaLink, ενώ στη διαδικασία θα συμμετάσχει και η Zenith της Publicis Media, η οποία είναι υπεύθυνη, μέχρι στιγμής, για το offline planning και buying στις ΗΠΑ. Στην περίπτωση δε που επικρατήσει, θα επεκτείνει τη συνεργασία της με την JP Morgan Chase, αναλαμβάνοντας το global πεδίο δραστηριότητάς της.

Αν και δεν είναι ακόμη γνωστό ποια agencies θα συμμετάσχουν στο pitch, πληροφορίες αναφέρουν ότι, επί του παρόντος, η JP Morgan Chase διαχειρίζεται in-house όλες τις digital media υπηρεσίες και έχει αναθέσει μέρη του παγκόσμιου λογαριασμού της σε διαφορετικά agencies. Στόχος, επομένως, της εταιρείας είναι η ανάθεση του συνόλου των δραστηριοτήτων της σε έναν συνεργάτη. Σημειώνεται ότι η Zenith κέρδισε το media account της JP Morgan Chase το 2005, και το διατήρησε σε review του 2011. (Πηγή: AdAge)