Μετά από αντίστοιχο spec

(ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ) Η ανάδοχος του λογαριασμού θα κληθεί να δημιουργήσει παραδοσιακές, αλλά και digital διαφημίσεις για το brand. Μέχρι τώρα, η Estee Lauder συνήθιζε να συνεργάζεται με διάφορα agencies σε τοπικό επίπεδο, όπως με την Lloyd & Co. στις ΗΠΑ και την Hush στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά το τωρινό spec αποδεικνύει την επιθυμία της για τη δημιουργία καμπανιών διεθνούς εμβέλειας. Την διαδικασία του spec χειρίστηκε η Select Resources International, ενώ από αυτό δεν επηρεάζεται η OMD του ομίλου Omnicom, η οποία χειρίζεται τα global media του brand.