Σε «ετοιμότητα» Havas Media και Carat

Σε global media review προχωρά η Jacobs Douwe Egberts, η οποία επανεξετάζει τις ανάγκες της σε επίπεδο global media planning και buying. Σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρεία, η οποία κατέχει τα brands Kenco και Douwe Egberts, είχε μοιράσει, μέχρι στιγμής, τα διεθνή της media στις Havas Media και Carat. Στην Havas Media, η οποία εκτιμάται ότι θα λάβει μέρος στο νέο pitch, είχε ανατεθεί το global media account το 2014, ενώ στην Carat, η οποία επίσης θα συμμετάσχει, είχε ανατεθεί η αγορά της Μεγάλης Βρετανίας, το 2017.

Όσο για τη συνολική ετήσια δαπάνη της εταιρείας για την προβολή της στα media ανέρχεται, σύμφωνα με εκτιμήσεις, σε 300 εκατ. δολάρια, ήτοι 250 εκατ. λίρες, διεθνώς. Ωστόσο, όπως αναφέρουν πηγές προσκείμενες σε αυτήν, η Jacobs Douwe Egberts αναζητά τώρα να συνεργαστεί με ένα «holistic omnichannel» agency. Πληροφορίες αναφέρουν ότι η εταιρεία θα χειριστεί η ίδια τη διαδικασία αναζήτησης agency, με την υποστήριξη της MediaSense. Το global media review πραγματοποιείται μερικές εβδομάδες μετά την έναρξη αναζήτησης creative agency τον περασμένα Ιούλιο.
(Πηγή: Campaign)