Η καμπάνια βρίσκεται ήδη στον «αέρα» με παρουσία σε τηλεόραση και social media, με την Parasol να έχει επιμεληθεί την παραγωγή του σποτ. Το νέο Δέλτα Vitaline έρχεται με προτάσεις που περιέχουν λίγα σάκχαρα και φυσικά γλυκαντικά από το φυτό stevia, πλούσιες σε πρωτεΐνη, με έναν συνδυασμό βιταμινών Β που χαρίζει αντιοξειδωτική δράση και βοηθά τον μεταβολισμό, χωρίς λιπαρά.

Όλα αυτά πλαισιώνονται από τη νέα σύγχρονη και ανανεωμένη εικόνα του, με μοντέρνο λογότυπο και κυρίαρχο το μωβ χρώμα, σε νέο premium κύπελλο. Η σειρά των φρούτων εμπλουτίζεται και με τη νέα γεύση Mango, Πορτοκάλι & Chia, ενώ λανσάρεται και η σειρά Vitaline Go Nuts & Grains, που συνδυάζει όλα τα οφέλη των δημητριακών και της βρώμης, τη γεύση και τα καλά των καρπών αμυγδάλου και φουντουκιού, με τις ιδιότητες των Superfoods.