Στη βετεράνο του software marketing, Carla Pineyro Sublett, ανέθεσε η IBM τη θέση της Senior Vice President και Chief Marketing Officer. Στα νέα καθήκοντα της Carla Pineyro Sublett, γνωστής στην ΙΒΜ για την εμπειρία της στην ανανέωση του brand focus εταιρειών, όπως οι National Instruments και Rackspace, περιλαμβάνονται όλες οι marketing και brand πρωτοβουλίες της εταιρείας σε παγκόσμιο επίπεδο. Μάλιστα, το τμήμα, του οποίου προΐσταται, παράγει έσοδα ύψους πάνω από πέντε δισ. δολαρίων διεθνώς. Μεταξύ άλλων, θα είναι υπεύθυνη για τη διαχείριση του feedback των πελατών της IBM, ενώ θα έχει την άμεση επίβλεψη του τομέα demand generation.
Διαδέχεται τη Michelle Peluso, η οποία αποχώρησε από τη θέση της CMO τον περασμένο μήνα. «Με ικανοποίηση υποδέχομαι την Carla στην ΙΒΜ. Είναι ένα ταλαντούχο στέλεχος με περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας στην οικοδόμηση παγκοσμίου φήμης ομάδων marketing και στρατηγικών πωλήσεων. Είμαι σίγουρος ότι θα παίξει ρόλο-κλειδί στη μετάδοση της ισχύος του hybrid cloud της IBM και των προτάσεών μας στο ΑΙ στους πελάτες και θα οδηγήσει την εταιρεία στο μέλλον», δήλωσε ο Arvind Krishna, Chairman and CEO της IBM.
(Πηγή: Adweek)