Η καμπάνια ξεκίνησε τη Δευτέρα 30/09 με ένα σποτ 43’’ για την τηλεόραση σε όλα τα μεγάλα κανάλια πανελλαδικά και ένα μεγαλύτερο σποτ των 59’’ για digital, social media και YouTube campaigns, ενώ αναμένεται κάποια στιγμή να εμπλουτιστεί και με ραδιοφωνικό σποτ. Το σενάριο και την επιμέλεια της καμπάνιας υπογράφει η εταιρεία Tria που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη, σε σκηνοθεσία και παραγωγή του Χρήστου Νικολέρη. Η μουσική και οι στίχοι του τραγουδιού της διαφήμισης είναι του Νίκου NiVo Βουρλιώτη, ο οποίος πρωταγωνιστεί και στο σποτ. Σημειώνεται ότι οι συνεννοήσεις με τον Ν. Βουρλιώτη έγιναν μέσω της People Entertaiment που τον εκπροσωπεί.