Εργαλείο media intelligence για τα προϊόντα φαρμακείου
Την ανάπτυξη και διάθεση ενός εξειδικευμένου εργαλείου που χαρτογραφεί καταναλωτική συμπεριφορά, αγοραστικές προτιμήσεις και διαφημιστική δραστηριότητα - καθώς και την αλληλεπίδραση μεταξύ τους-, στην αγορά προϊόντων φαρμακείου (OTC, μη συνταγογραφημένα) ανακοίνωσε ο όμιλος της Ira Media.

Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, το Healthcare Media Map δίνει τη δυνατότητα στους διαφημιζόμενους να αξιολογήσουν όλες τις παραμέτρους της αγοράς και να ενισχύουν την αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας των προϊόντων τους. Μέσα από έρευνα αγοράς, παρουσιάζεται η ολοκληρωμένη εικόνα του κλάδου και στοιχεία πωλήσεων, αποτυπώνεται με ακρίβεια η διείσδυση των μέσων υγείας και ευεξίας/wellness (Τύπος, ραδιοτηλεόραση, sites & social media), η διαφημιστική πίεση των προϊόντων καθώς και οι καταναλωτικές τάσεις στα φαρμακεία.

Επίσης, παρέχεται ενδελεχής ενημέρωση για την εποχικότητα και τη δαπάνη του κλάδου, αναλύεται ο βαθμός επιρροής του καταναλωτή από διαφήμιση-γιατρό-φαρμακοποιό και παρουσιάζονται οι τάσεις της νέας χρονιάς. «Πιστεύουμε ότι, στο πλαίσιο του σύνθετου επικοινωνιακού οικοσυστήματος, η αξία του έγκυρου και έγκαιρου media intelligence πολλαπλασιάζεται, καθώς καθίσταται απαραίτητο για ορθές και εύστοχες επιλογές που μεγιστοποιούν την αποτελεσματικότητα του μηνύματος. Προφανώς, τούτο δεν ισχύει μόνο για τα προϊόντα φαρμακείου αλλά και ευρύτερα, όπως ο κλάδος σούπερ μάρκετ, όπου το Media Map θα επεκταθεί σύντομα» δήλωσε ο Χάρης Λαούδης, Δ/νων Σύμβουλος της Ira Media.