Σε 12 αγορές διεθνώς

Στην επέκταση των creative δραστηριοτήτων του προχωρά ο όμιλος IPG, ο οποίος εγκαινιάζει, σε 12 αγορές, το Mediabrands Content Studio, το οποίο βασίζεται σε data-driven περιεχόμενο και αξιοποιεί media insights σχετικά με το είδος του περιεχομένου που συνδέει τα brands με το κοινό με πιο προσωποποιημένο τρόπο. Η υπηρεσία θα εστιάζει στη δημιουργία στρατηγικών με επίκεντρο τις ευκαιρίες branded content με media partners, digital περιεχόμενο με στόχο το performance και το engagement και brand-driven πρωτότυπο περιεχόμενο.

Της υπηρεσίας θα ηγείται ο Brendan Gaul, ως Global Chief Content Officer, ο οποίος θα ηγείται των προσπαθειών της IPG Mediabrands ως προς το περιεχόμενο σε όλες τις αγορές, ενώ θα αναφέρεται στον Daryl Lee, Global CEO της IPG Mediabrands. Ο Gaul ανέφερε σε δήλωσή του: «Η δύναμη του data-fueled δημιουργικού μας και του media expertise που διαθέτουμε παρέχουν τα απαραίτητα για content εμπειρίες που οδηγούν τα brands σε ανάπτυξη. Ο Daryl και η ηγετική ομάδα της Mediabrands μοιράζονται το πάθος μου του να δίνεις ζωή σε ιδέες και ιστορίες και είμαι ενθουσιασμένος που εξελίσσουμε τις ικανότητές μας προκειμένου να αναπτύσσουμε καινοτόμα content μοντέλα και να παρέχουμε εξαιρετικό storytelling για τους πελάτες μας διεθνώς».

(Πηγή: Adweek)