Με το dontdrinkexplore.com για το Metaxa 12 Stars
Το website dontdrinkexplore.com, μέρος της διεθνούς digital καμπάνιας της Interweave για το Metaxa 12 Stars, είναι υποψήφιο για Webby Award στην κατηγορία Advertising, Media, & PR // Food & Beverage.

Η αναγνώριση αυτή έρχεται να προστεθεί σε μία σειρά αξιώσεων για το συγκεκριμένο project, εντός και εκτός της Ελλάδας. Kάθε έργο που επιλέγεται στα Webby Awards, διαγωνίζεται ταυτόχρονα για δύο βραβεία: το Webby Award και το Webby People’s Voice Award. Το πρώτο επιλέγεται από την Ακαδημία, ενώ το δεύτερο εξαρτάται από την ψήφο του κοινού. Κάθε υποψηφιότητα στα Webby Awards αναγνωρίζεται ως μία από τις 5 καλύτερες του τομέα της παγκοσμίως. Οι υποψηφιότητες πέρυσι συνολικά άγγιξαν τις 13.000.

Ήδη η ψηφοφορία του κοινού έχει συγκεντρώσει πάνω από 800.000 ψήφους, ενώ η περσινή συμπλήρωσε συνολικά πάνω από 3 εκατομμύρια ψήφους από 230 χώρες του κόσμου. Τα Webby Awards απονέμονται από το International Academy of Digital Arts and Sciences. Όποιος επιθυμεί μπορεί να ψηφίσει για το dontdrinkexplore.com μέχρι τις 20 Απριλίου.