Με στόχο να αναγάγει την ηλεκτρονική παρουσία της Χρυσής Ζύμης σε σημείο αναφοράς για τον τομέα των FMCG στην Ελλάδα, η Interweave προχώρησε στην πλήρη ανανέωση της ιστοσελίδας xrisizimi.gr, δημιουργώντας μια πλατφόρμα που επανασυστήνει τη μάρκα στους καταναλωτές, σημαίνοντας παράλληλα τη νέα, ψηφιακή εποχή της. Η Interweave εμπλούτισε την ιστοσελίδα με σειρά λειτουργιών, όπως την άμεση σύνδεση του χρήστη με online supermarkets για αγορά προϊόντων Χρυσή Ζύμη και την αποστολή στο προσωπικό του email λίστας υλικών μιας συνταγής για τα ψώνια του. «Βαθιά μας επιθυμία δεν ήταν να φτιάξουμε μια ακόμη ιστοσελίδα, μα ένα ολόκληρο σύμπαν, ικανό να εντάξει τη μάρκα ακόμα πιο έντονα στην καθημερινότητα των καταναλωτών», σημειώνει η Μάγδα Καραγιάννη, Digital Production Director της Interweave.