Στόχος της καμπάνιας ήταν η επικοινωνιακή ανάδειξη της ανάγκης εμβολιασμού παιδιών ευπαθών οικογενειών που ζουν στην Αθήνα. Η εταιρεία απέδωσε πρόσφατα στους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα το ποσό που αντιστοίχισε στο μέγεθος της ανταπόκρισης του κοινού. Η ιδέα της καμπάνιας έφερνε την κινητή ιατρική μονάδα των Γιατρών Χωρίς Σύνορα να προσεγγίζει το Κέντρο Ημέρας του οργανισμού, στο κέντρο της Αθήνας. Κάθε ένα action του χρήστη (share ή comment), βοηθούσε το βανάκι να πλησιάσει στον προορισμό του, με την εταιρεία να προσφέρει ένα ποσό για τον εμβολιασμό των παιδιών, σε κάθε action. Ταυτόχρονα, οι συμμετέχοντες έμπαιναν σε κλήρωση για τη διεκδίκηση τριών GiftCard.