Διήμερο workshop μεγάλων ευρωπαϊκών ασφαλιστικών
Η Interamerican φιλοξένησε τη σύνοδο ομάδας της κοινοπραξίας των μεγάλων ευρωπαϊκών ασφαλιστικών εταιρειών, EURAPCO, στην οποία και συμμετέχει.

Κεντρικό θέμα των εργασιών ήταν ο πελάτης και η βελτιστοποίηση της εμπειρίας του. Κατά το διήμερο workshop, συζητήθηκαν θέματα καινοτομίας και ψηφιακού, πελατοκεντρικού μετασχηματισμού των επιχειρήσεων, με γνώμονα τις καλύτερες υπηρεσίες και την υψηλότερη απόδοση αξίας προς τον πελάτη. Στα εργαστήρια αναπτύχθηκαν συζητήσεις για Optimizing Multi-Channel Customer Experience, Measuring and Integrating Customer Feedback και Digital Transformation and New Technologies. Συμμετείχαν 10 στελέχη από 7 μεγάλες ευρωπαϊκές εταιρείες, τα οποία ξεναγήθηκαν επίσης στα τρία contact centers της Interamerican και της Anytime. Τον οργανωτικό συντονισμό των εργαστηρίων είχε το Customer Experience Team της Interamerican.