Στο δίκτυο ψηφιακής σήμανσης που διαθέτει

Το δίκτυο ψηφιακής σήμανσης σε συνολικά 870 φαρμακεία, το οποίο εκμεταλλεύεται εμπορικά η Intelligent Media, καταγράφει νέες συνεργασίες, με εταιρείες να το επιλέγουν για την προβολή προϊόντων υγείας. Ενδεικτικά, από τις αρχές Δεκέμβρη και για τους επόμενους τρεις μήνες, έχουν επιλέξει το δίκτυο των φαρμακείων για τη προβολή των προϊόντων τους οι P&G για τα προϊόντα Vicks και First Defence, BDF για το Liposan και το Hansaplast, η Reckitt Benckiser για το Nurofen, η Douni Health Products για τα προϊόντα Immune Q-Life και Immune Biotix της Quest και, τέλος, η BIAN για το Altion και το Upsavit. Το συγκεκριμένο δίκτυο διαθέτει συνολικά 1.280 οθόνες (βιτρίνας και εσωτερικές), ενώ το κάθε διαφημιστικό μήνυμα προβάλλεται ανά 5 λεπτά, επαναλαμβανόμενα σε κάθε οθόνη, καταγράφοντας συνολικό μηνιαίο αριθμό εμφανίσεων 4.055.040 (impressions).