Τον παγκόσμιο λογαριασμό χειρίζεται τώρα η Venables, Bell & Partners

(ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ) Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το spec χειρίζεται εσωτερικά η ίδια η Intel, προσεγγίζοντας περιορισμένο αριθμό agencies. Το lead global agency της εταιρείας από το 2009 αποτελεί η Venables, Bell & Partners, η οποία φαίνεται να συμμετέχει και στο τρέχων spec, και η οποία βρίσκεται πίσω από την παγκόσμια καμπάνια «Look Inside» της Intel που λανσαρίστηκε πέρυσι το καλοκαίρι. Λίγα χρόνια πριν, η Intel είχε συνεργαστεί σε μερικές μεγάλες καμπάνιες και με την DDB. Δεν είναι ακόμα σαφές, αν θα επηρεαστούν και οι υπόλοιπες συνεργασίες της με agencies μετά από μελλοντικούς διαγωνισμούς. Να σημειωθεί ότι το digital and shopper marketing της Intel χειρίζεται από τον Μάιο του 2013 η Arc της Leo Burnett.