Από την πλευρά της η Sarah Thompson, Global Chief Executive του εμβληματικού ανεξάρτητου agency, μιλώντας για τις αντιδράσεις των εργαζομένων και των πελατών της Droga5 σχολίασε σχετικά: «Θα έλεγα ότι λάβαμε μια αναπάντεχα θετική ανταπόκριση» και πρόσθεσε: «Αφιερώνουμε πολύ χρόνο μιλώντας με τους ανθρώπους μας για το όραμά μας και αυτό είναι το να εξελιχθούμε από την παραδοσιακή διαφήμιση στο ολοκληρωμένο brand experience». Ωστόσο, σύμφωνα με εργαζόμενους του agency, υπάρχει σύγχυση στο ανθρώπινο δυναμικό, λόγω της ασυμφωνίας μεταξύ της κουλτούρας παγκόσμιας ευθυγράμμισης και συνεργασίας της Accenture και του «δόγματος» της αυτονομίας που κήρυττε ο David Droga.

Παρόλο που στελέχη της αγοράς εκφράζουν τις αμφιβολίες τους για το κατά πόσον η «φλόγα» της ανεξαρτησίας μπορεί να διατηρηθεί υπό τις νέες συνθήκες, η Thompson δήλωσε ότι εμπιστεύεται τον Chief Executive της Accenture Interactive, Brian Whipple, ο οποίος διαβεβαίωσε ότι οι νεοαφιχθέντες θα έχουν τον πρώτο λόγο κατά τις διαδικασίες ενσωμάτωσης. Για πολλούς πάντως, η Droga5 μπορεί να στηριχθεί στην προσωπικότητα του ίδιου του David Droga, ο οποίος δεν φαίνεται διατεθειμένος να εγκαταλείψει το ασυμβίβαστο mindset του agency βορά στην επιθετική νοοτροπία της Accenture.
(Πηγή: TheDrum)