H Ikea, εταιρεία του ομίλου Fourlis, απέσπασε έντεκα συνολικά βραβεία στα Peak Performance Marketing Awards 2022, τον θεσμό που διοργανώνεται από την Boussias σε συνεργασία με την Google και αναδεικνύει τις πιο αποτελεσματικές και καινοτόμες πρακτικές στο performance marketing. Η Ikea διακρίθηκε ως Performance Brand of the Year με 1 Platinum, 4 Gold, 2 Silver και 4 Bronze βραβεία στις εξής κατηγορίες.

Μεταξύ άλλων, η εταιρεία έλαβε Gold στις κατηγορίες «Best Use of Video for Performance Purposes» για την καμπάνια «Μια καινούργια, καλύτερη μέρα ξεκινάει από το σπίτι», «Best Small Budget Campaign» για την ενέργεια Ikea Live Shopping Events, «Best in Home & Garden» για την καμπάνια «Μια καινούργια, καλύτερη μέρα ξεκινάει από το σπίτι», «Best Digital Multi-Channel Campaign» για την καμπάνια «Μια καινούργια, καλύτερη μέρα ξεκινάει από το σπίτι».

Ακόμα, η καμπάνια της Ikea «Μια καινούργια, καλύτερη μέρα ξεκινάει από το σπίτι» συγκέντρωσε τον υψηλότερο μέσο όρο βαθμολογίας από την Κριτική Επιτροπή ανάμεσα στο σύνολο των νικητών, σε κάθε ενότητα, αποσπώντας το Platinum βραβείο στην κατηγορία «Best Campaigns in Performance Marketing».