Η Ikea, εταιρεία του ομίλου Fourlis, παρουσιάζει τη Σοφία, την ψηφιακή βοηθό του Ikea.gr. Η Σοφία λειτουργεί ως ένας κανονικός υπάλληλος Ikea, καθώς χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη και είναι πάντα online, αξιοποιώντας τις δυνατότητές της για να δίνει λύσεις και να απαντά σε ερωτήσεις, τόσο στα ελληνικά όσο και στα αγγλικά. Η ψηφιακή βοηθός δίνει στους καταναλωτές τη δυνατότητα να εξερευνήσουν προϊόντα ανά κατηγορία ή δωμάτιο και παρουσιάζει προσωποποιημένα αποτελέσματα.

Ακόμη, μπορεί να ενημερώσει σχετικά με τη διαθεσιμότητα προϊόντων, τόσο στο e-shop όσο και στα φυσικά καταστήματα Ikea. Παράλληλα, απαντά σε συχνές ερωτήσεις και ενημερώνει σχετικά με υπηρεσίες, διευθύνσεις, τηλέφωνα και τα ωράρια καταστημάτων Ikea.