Σε ένα περιβάλλον όπου το λιανικό εμπόριο μετασχηματίζεται με ταχύτατο ρυθμό, η ΙΚΕΑ εταιρεία του Ομίλου FOURLIS, παραμένει πιστή στο όραμα της για μια καλύτερη καθημερινότητα για όλους, με το βλέμμα στραμμένο στο υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και τη θετική αγοραστική εμπειρία του καταναλωτή. Γι’ αυτό και έχει ξεκινήσει το ταξίδι του ψηφιακού μετασχηματισμού της, επενδύοντας συστηματικά σε νέες τεχνολογίες και καινοτόμες λύσεις με επίκεντρο τον άνθρωπο. Το σερί των διακρίσεων που απέσπασε το 2019 σε διοργανώσεις κύρους του ψηφιακού οικοσυστήματος, αποδεικνύει ότι το ταξίδι ξεκίνησε δυναμικά, αποτυπώνοντας την πρωτοπορία της ΙΚΕΑ και τη δυναμική της να δείχνει το δρόμο στη νέα εποχή του retail.

Με τις επενδύσεις σε ψηφιακές τεχνολογίες για την αναβάθμιση των υπηρεσιών της, η ΙΚΕΑ στοχεύει στον ριζικό μετασχηματισμό και στη συνεχή βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών της. Ναυαρχίδα αποτελεί το νέο e-commerce site, με το οποίο η IKEA δημιούργησε ένα omnichannel οικοσύστημα που κάνει πράξη την απρόσκοπτη εμπειρία του πελάτη, μετασχηματίζοντας ριζικά την αγοραστική διαδικασία.

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της ΙΚΕΑ αποτυπώνεται ακόμα και στην digital επικοινωνιακή στρατηγική της, υλοποιώντας καινοτόμες, μετρήσιμες και αποτελεσματικές πρακτικές. Όλα αυτά, επιβραβεύονται και η ΙΚΕΑ ολοκληρώνει το 2019 έχοντας αποσπάσει σημαντικές διακρίσεις για τα best practices της στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας και του ηλεκτρονικού επιχειρείν.

Καινοτομία σε e-commerce και digital επικοινωνία
Η ΙΚΕΑ για το 2019 διακρίθηκε σε 4 ξεχωριστές βραβεύσεις με τα ακόλουθα 19 βραβεία:
– E-volution Awards
– E-shop of the year
– Platinum στην κατηγορία Customer Service & Operations
– Gold στην κατηγορία Home, Furniture & DIY
– Gold στην κατηγορία Καινοτομία Ηλεκτρονικού Επιχειρείν
– Gold στην κατηγορία Redesign – Relaunch (Website)
– Gold στην κατηγορία Customer Support
– Gold στην κατηγορία Omnichannel Experience
– Silver στην κατηγορία E-commerce Innovation
– Silver στην κατηγορία Mobile Commerce
– Silver στην κατηγορία Information Architecture

PEAK Awards
– Gold για την καμπάνια IKEA New Catalog Lower Prices 2018 στην κατηγορία Best Performance in Home, Furniture & DIY

– Gold για την καμπάνια IKEA New Catalog Lower Prices 2018 στην κατηγορία Best Digital Multi-Channel Campaign, για την επίτευξη στόχων, συνδυάζοντας δύο ή περισσότερα online κανάλια

– Silver στην κατηγορία Best Video Campaign, για την αποτελεσματική χρήση διαφημιστικών λύσεων σε digital video πλατφόρμες

– Silver στην κατηγορία Best Display Campaign

– Silver στην κατηγορία Best Paid Search Campaign, όπου επιβραβεύτηκε για την αποτελεσματική χρήση των δυνατότητων που προσφέρει η διαφήμιση στις μηχανές αναζήτησης

Social Media Awards
– Silver στην κατηγορία Best of Facebook Family of Apps – Innovation

– Gold στην κατηγορία Best of Facebook Family of Apps – Com-munication

– Gold στην κατηγορία Best of YouTube – Innovation

e-Bizz & Social Media Awards
– e-Tailer of the Year

Το ψηφιακό ταξίδι συνεχίζεται
Οι προτιμήσεις και συνήθειες των καταναλωτών μεταβάλλονται ραγδαία, όπως επίσης και οι συνθήκες στην αγορά του retail. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της ΙΚΕΑ αποτέλεσε ακριβώς την απάντηση της αλυσίδας στις σύγχρονες απαιτήσεις, μέσα από τη διαμόρφωση μιας ολοκληρωμένης omnichannel εμπειρίας για τους καταναλωτές. Οι παραπάνω διακρίσεις έρχονται να αναδείξουν την επιτυχία του εγχειρήματος, ωστόσο, η εξελικτική διαδικασία συνεχίζεται: Η ΙΚΕΑ συνεχίζει να αφουγκράζεται τις ανάγκες και να επενδύει σε ψηφιακά μέσα και νέες τεχνολογίες, όπου και όπως χρειάζεται, ανοίγοντας το δρόμο στη νέα εποχή του retail industry.