«Γεφυρώνοντας» δύο ξεχωριστά τμήματά της

Στο πλαίσιο των ευρύτερων αλλαγών που υλοποίησε η Ikea μέσα στην πανδημία, όπως τη στροφή της στο e-commerce, προχώρησε και στην τοποθέτηση του βετεράνου των ad agencies, Linus Karlsson, στη νεοσύστατη θέση του κοινού Chief Creative Officer στους τομείς Product development και Marketing and communication. Στόχος της είναι να δημιουργήσει μια γέφυρα μεταξύ δύο, συνήθως ξεχωριστών, τμημάτων της εταιρείας.

Ο Karlsson αναφέρει σχετικά: «Το κομμάτι product development και το κομμάτι communications αλληλοκαλύπτονται και συνδέονται πλέον όλο και περισσότερο. Η συνεργασία σε όλες τις μορφές της, είναι σίγουρα ο τρόπος για να πας μπροστά. Δεν είναι καλό να λειτουργείς με σιλό». Η Ikea συζητούσε με τον Karlsson εδώ και πάνω από έναν χρόνο για τη δημιουργία της συγκεκριμένης θέσης, αλλά οι συνθήκες που έφερε η πανδημία υπογράμμισαν την ανάγκη για αλλαγή σε διάφορα marketing functions, όπως την έμφαση στη δημιουργικότητα, ανέφερε η Erika Intiso, Marketing and Communication Manager της Ikea.

Σύμφωνα με την ίδια, η εταιρεία προχώρησε σε πληθώρα κινήσεων κατά τη διάρκεια της πανδημίας, όπως στην επικέντρωση στα e-commerce κανάλια και στον επανακαθορισμό των μηνυμάτων της για το τι είναι πλέον σχετικό με τις ζωές και τα σπίτια των ανθρώπων. Ο Karlsson έχει, μεταξύ άλλων, διατελέσει υψηλόβαθμο στέλεχος σε agencies όπως τα Crispin Porter Bogusky, McCann Worldgroup και Mother, ενώ έχει συνεργαστεί με την Ikea σε διάφορους ρόλους.

(Πηγή:wsj.com)