Η Ikea, εταιρεία του ομίλου Fourlis, διακρίθηκε και φέτος στα Social Media Awards, με 6 βραβεία για την καμπάνια «Μια καινούρια καλύτερη μέρα, ξεκινάει από το σπίτι», η οποία αναδεικνύει τις μικρές αλλαγές που μπορούν να κάνουν οι άνθρωποι, για να μειώσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα.

Συγκεκριμένα, έλαβε Platinum βραβείο στην κατηγορία «Best Social Media Strategy for Sales», Gold βραβεία στις κατηγορίες «Best Social Media Strategy for Sales» και «Best in Retail for Best Use of Meta Family of Apps», Silver βραβεία στις κατηγορίες «Best in Retail for Best Use of YouTube» και «Best Social Media Strategy for Brand Awareness» και Bronze βραβείο στην κατηγορία «Best Use of “YouTube for Action” Campaigns».

Η Καρολίνα Μιζάν, Digital Marketing Executive Ikea, αναφέρει σχετικά: «Για μία ακόμα χρονιά η Boussias και η κριτική επιτροπή μας τιμά με 6 Social Media Awards. Ως οι ειδικοί της ζωής στο σπίτι, προτείναμε μέσω της καμπάνιας “Μια καινούργια, καλύτερη μέρα ξεκινάει από το σπίτι” προσιτές και εύκολες λύσεις για μια πιο βιώσιμη καθημερινή ζωή στο σπίτι».