Η Ierax Analytix, εταιρεία έρευνας και ανάλυσης αγοράς με εξειδίκευση σε ποσοτικές και ποιοτικές έρευνες καταναλωτών, συνεχίζει την αναπτυξιακή της πορεία, εγκαινιάζοντας γραφεία στην Αθήνα, με στόχο να υποστηρίξει τις συνεργασίες που έχει ήδη αναπτύξει στην Αττική. Με έδρα στη Θεσσαλονίκη, η Ierax Analytix ιδρύθηκε στις αρχές τους 2018, με στόχο να καλύψει την περιοχή της Β. Ελλάδας σε ερευνητικά έργα, καθώς υπάρχουν εκεί πολλές παραγωγικές επιχειρήσεις στον τομέα τροφίμων και ποτών, χωρίς όμως τις αντίστοιχες εταιρείες έρευνας αγοράς.
Δραστηριοποιείται κυρίως στον τομέα των FMCG, με σταθερές συνεργασίες με brands όπως Lidl Hellas, Μασούτης, Φάρμα Κουκάκη, Ιωνική Σφολιάτα, ΜΑΚΒΕΛ ζυμαρικά, Euromonitor International κ.ά. Εξειδικεύεται σε έρευνες καταναλωτών, τάσεις, γευστικές δοκιμές νέων προϊόντων και αξιολόγηση συσκευασιών και διαφημιστικών μηνυμάτων. Όπως επισημαίνει ο Iδρυτής της Χάρης Λαλάτσης, «ως μεγάλο στόχο έχουμε να φέρουμε στο προσκήνιο τη νέα γενιά. Να τους δώσουμε τη φωνή να φτιάξουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που θέλουν και χρειάζονται. Να φέρουμε τα δεδομένα στην κοινωνία και να υποστηρίξουμε νέες προσπάθειες».