«Παρελθόν» για την IBM αποτελεί η βετεράνος του software marketing Carla Pineyro Sublett, μέχρι πρότινος CMO της εταιρείας, στον απόηχο δομικού ανασχηματισμού. Σύμφωνα με ανακοίνωση, το τμήμα marketing αναλαμβάνει πλέον ο Jonathan Adashek, από τη νέα του θέση ως Chief Communications Officer και SVP for Marketing and Communications. Ο Adashek εντάχθηκε στο δυναμικό της IBM ως Chief Communications Officer τον Ιανουάριο του 2020.

Η κίνηση αυτή αντανακλά μια ευρύτερη εξέλιξη του ρόλου του CMO, ο οποίος αναλαμβάνει την υβριδική εποπτεία marketing, επικοινωνιών και τεχνολογίας. Το φαινόμενο «CMO+» συνεπάγεται ότι ο επικεφαλής marketing ενός brand θα έχει περισσότερες αρμοδιότητες, με ορίζοντα την κατάλυση των silos.

Σε εσωτερική επικοινωνία, ο Πρόεδρος και CEO της IBM Arvind Krishna ανακοίνωσε την αποχώρηση της Sublett, δηλώνοντας: «Χρειαζόμαστε έναν οργανισμό με βέλτιστο σχεδιασμό, ικανό να κινείται με ταχύτητα και απόλυτα ευθυγραμμισμένο σε εταιρικό επίπεδο». Όταν η εταιρεία επέλεξε τη Sublett τον περασμένο Φεβρουάριο, επικαλέστηκε την προϋπηρεσία της στην ανανέωση του brand focus για εταιρείες όπως οι National Instruments και Rackspace και της ανέθεσε τη διαχείριση όλων των παγκόσμιων marketing και brand πρωτοβουλιών.

(Πηγή: AdWeek)