Η ταινία «Matchday in Europe» ακολουθεί μια ομάδα οπαδών από κάθε συνεργαζόμενο σύλλογο στη διαδρομή τους προς και από ένα ματς, με έναν αριθμό παικτών από τους πέντε συλλόγους να αναλαμβάνουν σειρά υποστηρικτικών ρόλων, όπως baristas, φωτογράφοι, πωλητές του club shop και stewards με σκοπό να βελτιώσουν την εμπειρία των οπαδών.

Η ταινία αναδεικνύει τον σημαντικό ρόλο που παίζουν οι φίλαθλοι για τους συλλόγους και ενισχύει την προσέγγιση «For the Fans» της Hyundai που τοποθετεί τους οπαδούς ως πραγματικούς ήρωες στο επίκεντρο. Ο Andreas-Christoph Hofmann, VP Marketing and Product της Hyundai Motor Europe, δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που κυκλοφορούμε την πρώτη σε πανευρωπαϊκό επίπεδο ταινία μας, θέτοντας τους παίκτες σε υποστηρικτικούς ρόλους και τους φιλάθλους στο επίκεντρο της δράσης».