Θετικά συναισθήματα για τη Hyundai εκφράζει το ελληνικό κοινό στο διαδίκτυο, από τις αρχές του 2022, σύμφωνα με 2 ανεξάρτητες έρευνες. Η πρώτη προέρχεται από την Compare the Market, η οποία ανέλυσε στις χώρες της Ευρώπης, της Βόρειας Αμερικής και της Αυστραλίας τις αναδημοσιεύσεις στα social media σχετικά με θετικές ή αρνητικές απόψεις για μάρκες αυτοκινήτου.
Στην έρευνα αυτή αναδείχθηκε η Hyundai ως η μάρκα για την οποία οι Έλληνες μιλούν με τα πιο θετικά σχόλια. Η δεύτερη διεξήχθη από τη NewsRelate, η οποία ανέδειξε ότι η Hyundai κατατάσσεται ως η πιο αγαπημένη μάρκα ανάμεσα στις 10 δημοφιλέστερες mainstream μάρκες, συγκεντρώνοντας τα πολυπληθέστερα θετικά γραφόμενα στο ελληνικό διαδίκτυο, τόσο σε απόλυτους αριθμούς όσο και αναλογικά με το σύνολο των δημοσιεύσεων.
«Στον ιδιαίτερα απαιτητικό κλάδο του αυτοκινήτου, η εμπειρία του πελάτη από τον κόσμο μίας μάρκας είναι πολυσύνθετη και μακροχρόνια. Στη Hyundai ανεβάζουμε διαρκώς τον πήχη της θετικής εμπειρίας, κατασκευάζοντας αυτοκίνητα ασφαλή και τεχνολογικά προηγμένα», δήλωσε ο Ανδρέας Χριστοφορίδης, Γενικός Διευθυντής της Hyundai Ελλάς.