Τον Thomas Schemera, ο οποίος αναλαμβάνει και Head Consumer Experience

Η Hyundai Motor ανέθεσε στον Εxecutive Vice-President Thomas Schemera, τον ρόλο του global Chief Marketing Officer και Head του τμήματος Consumer Experience. Ο EVP και μέχρι πρότινος CMO, Wonhong Cho, αναλαμβάνει επικεφαλής του νέου brand strategy support division της Hyundai Motor, επιβλέποντας την υποστήριξη του συνολικού brand strategy της εταιρείας. Η αυτοκινητοβιομηχανία της Νότιας Κορέας επισημαίνει ότι η κίνηση αυτή θα βελτιστοποιήσει την οργανωτική δομή της εταιρείας, «με τους πιο ικανούς ηγέτες στη σωστή θέση». Ειδικότερα, η Hyundai αναφέρει ότι θα είναι σε θέση να επικοινωνήσει αποτελεσματικότερα τις marketing πρωτοβουλίες της, του motorsport N Brand και του νέου Ioniq battery electric vehicle (BEV) sub-brand.
O Schemera εντάχθηκε στο δυναμικό της Hyundai Motor το 2018 ως Head of the high-performance vehicle and motorsport division και στη συνέχεια ανέλαβε ρόλο Head product division. Πριν από την ένταξή του στη Hyundai, κατείχε διάφορες θέσεις στη BMW στη Γερμανία και στην Κίνα, συμπεριλαμβανομένης αυτής του Vice President of Sales, Marketing and driving experience στην BMW M από το 2009 έως το 2014. (Πηγή:Campaign)