Η Hyundai παρουσίασε μια νέα καμπάνια, σε συνεργασία με το K-pop boy band BTS, με θέμα το περιβάλλον και τη βιωσιμότητα και με στόχο να αποσπάσει την προσοχή της Gen Z και των young millennials, οι οποίοι πιστεύουν ότι οι ζωές τους και οι ευκαιρίες τους επηρεάζονται σταδιακά όλο και περισσότερο από την περιβαλλοντική καταστροφή.

«Στην Hyundai προσφέρουμε λύσεις βασισμένες στην τεχνολογία και δεν διαδίδουμε απλά το μήνυμα “Save the Earth” σε όσους ψάχνουν για ακριβείς απαντήσεις σε περιβαλλοντολογικά θέματα καθημερινά. Υπάρχει μια ισχυρή δέσμευση μεταξύ της Hyundai και των Gen Z και young millennials, για βιωσιμότητα και διαρκή καινοτομία», αναφέρει η εταιρεία.

Το σποτ με τους BTS με επίκεντρο το υδρογόνο έκανε πρεμιέρα στο YouTube, ως οικείο μέσο επικοινωνίας για τους Gen Z και young millennials, και κατέγραψε 40.000 viewers και 18.000 σχόλια κατά τη διάρκεια του livestream και αμέσως μετά από αυτό. Μεταξύ άλλων, το video μεταφέρει το μήνυμά του με έναν τρόπο κατάλληλο για την προσέγγιση του συγκεκριμένου κοινού-στόχος, το οποίο συχνά εστιάζει στο παρόν και όχι στο μέλλον.

(Πηγή: AdAge)