Την αναστολή της χορηγικής της στήριξης στην ποδοσφαιρική ομάδα της Τσέλσι αποφάσισε η Hyundai, με φόντο τις εξελίξεις που συνδέονται με τον ιδιοκτήτη της Roman Abramovich. Ο ρώσσος επιχειρηματίας καθαιρέθηκε από τη θέση του διευθυντή της ποδοσφαιρικής ομάδας από την Premier League, στο πλαίσιο ευρύτερων κυρώσεων από τη βρετανική κυβέρνηση.

Η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία αποτελεί τον επίσημο παγκόσμιο εταίρο αυτοκίνησης της Τσέλσι από το 2018, ανακοίνωσε ότι, υπό τις παρούσες συνθήκες, αποφάσισε να αναστείλει τις δράσεις επικοινωνίας και marketing με τον σύνδεσμο μέχρι νεωτέρας, επαναλαμβάνοντας την αρχή της ότι ο αθλητισμός αποτελεί «δύναμη για το καλό». Η εξέλιξη έρχεται σε συνέχεια της παύσης της χορηγίας του club και από την Three, με το βρετανικό δίκτυο τηλεπικοινωνιών να ζητά να απομακρυνθεί το brand του από τις εμφανίσεις και το γήπεδο της ομάδας.

Δήλωσε δε ότι οι κυβερνητικές κυρώσεις ήταν «αυτό που έπρεπε να γίνει», ενώ προσφέρει πακέτα επικοινωνίας σε Ουκρανούς. Από την πλευρά της, η Nike διατηρεί τη συνεργασία της με την Τσέλσι, ενώ η Trivago, χορηγός training kit, προτίθεται επίσης να παραμείνει πιστή στη μεταξύ τους συμφωνία, ζητώντας ωστόσο άμεση αλλαγή ιδιοκτησίας.

(Πηγή: Marketingweek.com)