Η Huawei παρουσίασε τις νέες τεχνολογικές καινοτομίες της, αλλά και τους νικητές των βραβείων AppGallery Editor’s Choice και Grow with Huawei για το 2022, κατά τη διάρκεια του Web Summit, του ετήσιου συνεδρίου προγραμματιστών «HDC.Εurope» που πραγματοποιήθηκε στη Λισαβόνα. Στο επίκεντρο βρέθηκε η ανάπτυξη της εφαρμογής AppGallery, η οποία, μέχρι το τέλος του γ΄ τριμήνου του 2022, είχε περισσότερους από 580 εκατ. μηνιαίους ενεργούς χρήστες, εκ των οποίων 45 εκατ. βρίσκονται στην Ευρώπη.

Η Huawei ανακοίνωσε επίσης το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης AppGallery, ενώ λόγος έγινε και για το Huawei Ads που έχει αναπτύξει το δίκτυο διαφημιζομένων κατά 9 φορές, καλύπτοντας περισσότερες από 200 διαφημιστικές βιομηχανίες. Ταυτόχρονα, το δίκτυο Publisher της Huawei έχει αυξηθεί κατά 4 φορές και αναμένεται περαιτέρω αύξηση και το 2023. Η Huawei φτάνει, επί του παρόντος, τα 3 δισ. αιτήματα για διαφημίσεις ημερησίως και αναμένεται ότι αυτά θα συνεχίσουν να αυξάνονται κατά 400% το 2023.

Μιλώντας κατά τη διάρκεια τoυ Web Summit, ο William Tian, Πρόεδρος του ευρωπαϊκού τμήματος του Consumer Business Group της Huawei, δήλωσε: «Το επιχειρηματικό όραμα της Huawei είναι να προσφέρει σε κάθε καταναλωτή μια απίστευτη εμπειρία με τεχνολογίες αιχμής – τόσο σε υλικά κατασκευής, όσο και σε λογισμικό. Η ενοποίηση των καινοτόμων συσκευών μας και του οικοσυστήματος μας έχει γίνει θεμελιώδης για την επιτυχία της Huawei στην Ευρώπη».