Σε τρία agencies, μετά από spec

Η τελευταία χειριζόταν προηγούμενα τον λογαριασμό. Οι Grey και JWT θα έχουν ηγετικό ρόλο στη διαχείριση της διαφήμισης της HSBC, με την Saatchi & Saatchi να αναλαμβάνει τα premium προϊόντα, τον τομέα υγείας και τις χορηγίες της Τράπεζας. Το retail banking πανευρωπαϊκά περιέρχεται στην αρμοδιότητα της Grey, ενώ η JWT θα συνεχίσει να χειρίζεται την εταιρική επικοινωνία σε παγκόσμιο επίπεδο, όπως επίσης το retail για τις αγορές της Βόρειας και Νότιας Αμερικής.

«Η διαδικασία της αναθεώρησης ήταν ενδελεχής και εξαντλητική», ανέφερε χαρακηριστικά ο Chris Clark, Group General Manager και Global Head Marketing της HSBC, ευχαριστώντας όλες τις εταιρείες για τον επαγγελματισμό που επέδειξαν. Σύντομα, αναμένεται να υπάρξει απόφαση και για το λογαριασμό media της HSBC, που είχε επίσης τεθεί υπό διαπραγμάτευση.