Σε διαδικασία αναθεώρησης του παγκόσμιου λογαριασμού media φέρεται να προχωρά η HSBC, σύμφωνα με διεθνή δημοσιεύματα. Η εταιρεία αρνήθηκε να σχολιάσει σχετικά. Η PHD της Omnicom χειρίζεται τον λογαριασμό από το 2018, μετά από διαγωνιστική διαδικασία με τη συμμετοχή των Mindshare και Dentsu Aegis Network. Πριν από την PHD, ανήκε στο portfolio της Mindshare της WPP επί 13 έτη, ενώ τον είχε υπερασπιστεί το 2013.

Η εταιρεία έδωσε ένα στίγμα αναφορικά με τον στρατηγικό σχεδιασμό της σε παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της για το Q3 νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα, τονίζοντας την πρόθεση για «ψηφιοποίηση σε κλίμακα» και «μετάβαση σε μηδενικές εκπομπές», ανάμεσα σε άλλες προτεραιότητες.

Κατά τη διάρκεια της θητείας της PHD ως media agency, η HSBC λάνσαρε καμπάνιες όπως το Vicious circle, σε συνεργασία με τη φιλανθρωπική οργάνωση Shelter, για να βοηθήσει άστεγους να ανοίξουν τραπεζικούς λογαριασμούς, και το Border, με τον Richard Ayoade. Και οι δύο δημιουργήθηκαν από τη Wunderman Thompson της WPP.

Σημειώνεται ότι, την προηγούμενη εβδομάδα, η ρυθμιστική αρχή του industry στη Μ. Βρετανία απαγόρευσε 2 poster ads του brand, από την Grey, για greenwashing. Την είδηση για το media agency review αρνήθηκε να σχολιάσει και η PHD.

(Πηγή: Campaign)