Νέο tag line για την αυτοκινητοβιομηχανία

Η αλλαγή αυτή συνιστά και την πρώτη μεγάλη δημιουργική κίνηση από πλευράς RPA, του διαφημιστικού συνεργάτη της αυτοκινητοβιομηχανίας, από τότε που έχασε τον λογαριασμό της Acura από τη Mullen και τον λογαριασμό media-buying από τη MediaVest.

«Η ιδέα είναι πως δεν πρόκειται για αυτοκίνητο, αλλά για σχέση», δήλωσε ο Mike Accavitti, Senior VP-Automotive Operations για την American Honda. Ωστόσο, όπως τόνισε ο ίδιος, η νέα φράση δεν θα αντικαταστήσει το παγκόσμιο κεντρικό μήνυμα «The Power of Dreams» και προσέθεσε ότι η συνολική επικοινωνιακή στρατηγική της εταιρείας θα επικεντρωθεί σε lifestyle και ψυχογραφικά δεδομένα περισσότερο, παρά σε συγκεκριμένες ηλικιακές ομάδες.