(ΛΟΝΔΙΝΟ) Η ανάθεση σηματοδοτεί την πρώτη φορά όπου η γιαπωνέζικη αυτοκινητοβιομηχανία επιλέγει να έχει ένα agency αποκλειστικά αφιερωμένο στην παρουσία της στα social media. Προηγούμενα, η Honda είχε συνεργασία σε ad-hoc επίπεδο με την εταιρεία Collective, η οποία χειριζόταν συγκεκριμένα projects. Η Cake θα εργασθεί για ένα εύρος προϊοντικών συλλογών της Honda, από αυτοκίνητα και ποδήλατα, ως εργαλεία κήπου. Η διαδικασία του spec, σύμφωνα με την Cake, ήταν μακροχρόνια και η αρχική λίστα των διεκδικητών συμπεριέλαβε περίπου 100 ονόματα, για να περιοριστεί στη συνέχεια σε shortlist 4 εταιρειών, τα ονόματα των οποίων δεν ανακοινώθηκαν.